Ostelea Tourism Management School - Executive Master in Tourism Marketing and Revenue Management

Executive Master in Tourism Marketing and Revenue Management

La carrera Executive Master in Tourism Marketing and Revenue Management es una de las Másteres de Hotelería, Gastronomía y Turismo que dicta Ostelea Tourism Management School

Duración 9 MESES

El título de Executive Master in Tourism Marketing and Revenue Management es el título que otorga Ostelea Tourism Management School para la carrera de Máster en Turismo

Descripción del Máster:

El Máster se ofrece solo en idioma inglés.

The Executive Master in Tourism Marketing and Revenue Management integrates the most innovative knowledge of online marketing, e-commerce and tourism marketing. This Master has been designed to be able to direct the hotel establishments and to assume the position of Ecommerce Director and Director of Revenue Management, highly sought after in this highly competitive sector.

Professional Careers
The most common professional opportunities of the Executive Master in Tourism Marketing and Revenue Management participants are:

• Commercial Director of Hotel and Tourism companies.
  • Marketing Executive of Hotel and Tourism companies.
  • Head of Reservations.
  • Revenue Manager.
  • Head of e-commerce of Tourism and Hotel companies.
  • Business intelligence in reservation centers, hotel chains or restaurants.
  • Consultancy in commercial policies of tourist companies.
  • Entrepreneurship in the tourism sector

Sedes donde Estudiar Executive Master in Tourism Marketing and Revenue Management en Ostelea Tourism Management School